Filme

Recenzie Agentul de la U.N.C.L.E.

Înainte de a începe recenzia, un sinopsis pentru Agentul de la U.N.C.L.E.

Producţia Warner Bros. Pictures “Agentul de la U.N.C.L.E.” îl aduce pe Henry Cavill (“Man of Steel: Eroul”) în rolul carismaticului Napoleon Solo, în timp ce Armmie Hammer (“Reţeaua de socializare”) îl interpretează pe rivalul său, KGB-istul Illya Kuryakin. Inspirat din popularul serial difuzat în 1960, filmul este regizat de Guy Ritchie şi are premiera pe marile ecrane din ţară pe 21 august.

MFU-01328r

Plasat la începutul anilor 60′, în plin Război Rece, “Agentul de la U.N.C.L.E.” evidenţiază concurenţa dintre cei doi agenţi de top CIA şi KGB. Nevoiţi să lase deoparte vechile conflicte, cei doi trebuie să facă echipă pentru a opri o organizaţie criminală internaţională, care vrea să destabilizeze fragila ordine mondială folosind arme nucleare şi tehnologie avansată. Singura pistă către organizaţia secretă este fiica unui om de ştiinţă german dispărut, prin intermediul căreia cei doi se pot infiltra în organizaţie.

MFU-FP-0010

Pe lângă Henry Cavill şi Armie Hammer, din distribuţie mai fac parte Alicia Vikander (“Anna Karenina”), Elizabeth Debicki (“Marele Gatsby”), Jared Harris (“Sherlock Holmes: Jocul Umbrelor”) şi Hugh Grant în rolul lui Waverly.

Stoian Ciprian:

The man from U.N.C.L.E sau Agentul de la U.N.C.L.E este un film în care cei doi tipi sunt atât de diferiți, încât aproape că nu-ți vine să crezi că parteneriatul lor poate rezista până la sfârșitul filmului. Aceștia au filozofii diferite și ținute diferite, dar ei încă rămân suficient de comozi pentru a face treaba așa cum trebuie și pentru a se împrietenii în timp ce-și fac meseria de spioni.

Chiar dacă prenumele lui Napoleon este Solo, acest lucru nu înseamnă că acesta își petrece multe seri singur. Napoleon este un afemeiat și pe durata filmului se sugerează că acesta a avut întâlniri intime cu angajata unui hotel, dar și cu personajul negativ, cu care acesta a împărtășit o sesiune de gâfâieli și gemete.

Din punctul meu de vedere, este foarte greu să nu compari acest film cu Mission: Impossible – Rogue Nation, care a avut avanpremiera în cinematografe doar cu câteva săptămâni înainte. Ambele filme au o apreciere față de loviturile ușoare ale lui James Bond și ambele fac parte din același gen de filme. Cu toate acestea, filmul nu se simte ca fiind unul eroic.

Alex Duca:

Agentul de la U.N.C.L.E. începe în forță, cu o scenă de acțiune/suspans foarte bine închegată mulțumită talentatului Guy Ritchie. Din primele minute ne dăm seama de faptul că Napoleon și Illya sunt adversari pe măsură. Totodată, din primele minute se poate observa problema principală a filmului: tonul.

MFU-06394r

Filmul prezintă acțiune, dramă, comedie, romantism, suspans dar aceste elemente nu sunt pe deplin dezvoltate de-a lungul filmului. Din punctul meu de vedere, comedia este cel mai puternic element al filmului datorită celor doi actori principali care evident au un fel de “chimie” pe marele ecran.

Trebuie clar menționat faptul că cei doi actori principali, cu toate că nu joacă deloc prost, nu au jucat un rol memorabil. O excepție ar putea fi Henry Cavill care joacă cu o energie pe care nu o emană des.

Ultima oară când am văzut atâta energie din partea lui Cavill a fost în controversata scenă din Man of Steel când a urlat din tot sufletul după confruntarea cu Zod. Armie Hammer în schimb… rămâne Armie Hammer, un actor fizic, deloc slab dar care nu surprinde cu nimic. Sunt unele momente de-a lungul filmului în care americanul chiar își pierde puțin accentul de rus.

MFU-FP-0065

Agentul de la U.N.C.L.E. nu are mari ambiții de film de Oscar, dar rămâne un film distractiv, amuzant și ușor de digerat. Recomand celor care vor să se ducă la un film de sfârșit de sezon de vară ca să se distreze. Nu recomand celor care intră în sala de cinema cu o minte critică pentru că vor ieși enervați de miciile greșeli, clișee și glume puțin puierile.

Copyright © 2010 Hyperflash.ro | 2021