ZdpN

Studenţii de la specializarea design sunt invitaţii de către compania Guardian să participe la concursul Student Design Challenge

Sticla dispune de abilitatea de combinare a luminii, transparenţei, clarităţii, securităţii şi frumuseţii cu funcţionalitatea şi ajută la crearea unor ambianţe confortabile şi pline de inspiraţie.

[ct_leading]Cu puţină imaginaţie creativă, ce se poate realiza în anii ce vor urma?[/ct_leading]

Pentru a răspunde la această întrebare, Guardian Industries’ Glass Group din Europe, furnizor de prim rang de produse de sticlă flotată şi de produse fabricate din sticlă pentru aplicaţii din domeniile comercial, rezidenţial, de design interior şi transporturi, a lansat un nou concurs de design. Scopul concursului este de a-i inspira pe tinerii designeri să utilizeze un material care merge mai departe de limitele sale percepute.

Provocarea de design pentru studenţi, organizată de compania Guardian, îi invită pe studenţii de la specializarea design să îşi trimită ideile creative de utilizare a sticlei anti-reflexive Guardian Clarity™ pentru aplicaţii de interior pentru locuinţe, office şi/sau evenimente dwf seo.

Provocarea:

  • crearea unor idei de utilizare inovativă a sticlei anti-reflexive
  • inspirarea comunităţii arhitecturale şi de design interior
  • axarea pe funcţionalitatea aplicaţiilor sticlei
  • concentrarea pe performanţa sticlei anti-reflexive

Provocarea de design pentru studenţi 2016 organizată de compania Guardian reprezintă o oportunitate deosebită pentru viitoarea generaţie de profesionişti de a-şi prezenta ideile unui inovator de clasă mondială în domeniul tehnologiei sticlei şi unui juriu internaţional, concomitent cu câştigarea recunoaşterii ca designeri talentaţi.

Studenţii de la specializarea design

Pentru concurs, participanţii sunt încurajaţi să exploreze următoarele teme:

  • Viaţa — Obiecte care integrează în cadrul căminului nevoile persoanelor cu cele ale familiei;
  • Profesia — Produse care contribuie la susţinerea activităţilor profesionale într-o manieră atractivă, confortabilă şi eficientă;
  • Jocul — Produse care îmbunătăţesc experienţa audienţei, oferind perspective nealterate, precum şi protecţie, într-un mediu cultural şi/sau de relaxare.

Un grup de profesionişti cu experienţă – care include reprezentanţi ai companiei Guardian şi alţi experţi din industria sticlei şi din comunitatea de design – vor forma juriul concursului. Aceştia vor evalua probele în funcţie de:

  • Nivelul de inovaţie
  • Funcţionalitate
  • Utilizarea sticlei Guardian Clarity
  • Estetică
  • Valoarea pentru utilizator
  • Potenţialul de implementare

Odată ce studenţii participanţi au identificat o oportunitate pentru o nouă aplicaţie, aceştia vor putea să utilizeze resursele online puse la dispoziţie de compania Guardian – cum ar fi informaţii despre procesare, fişele de specificaţii ale materialelor – pentru accelerarea etapelor necesare, în vederea dezvoltării ideii lor într-un concept operaţional complet de design.

Compania Guardian pune la dispoziţia câştigătorilor premii impresionante, care reflectă atât nivelul de importanţă, cât şi aşteptările de calitate cu privire la acest concurs.

Juriul va selecta 3 până la 5 finalişti, care vor concura pentru următoarele premii:

  • Premiul întâi = 10.000 de euro
  • Premiul al doilea = 5.000 de euro
  • Premiul al treilea = 2.500 de euro

În plus, compania Guardian va expune designurile câştigătoare în cadrul standului său de la expoziţia Glasstec din Düsseldorf, Germania, din 20-24 septembrie 2016. În acest mod, câştigătorii vor intra în legătură cu o audienţă internaţională, formată din profesionişti.

Mai mult, compania Guardian îi va prezenta în mod public pe câştigătorii premiilor, în cadrul unei conferinţe de presă care va avea loc pe durata expoziţiei Glasstec şi va acorda certificate de recunoaştere fiecăruia dintre finalişti.

Înregistrările se pot face acum prin intermediul paginii noastre de web – www.guardiandesignchallenge.com şi toate solicitările trebuie înaintate până la data de 30 iunie. Juraţii vor analiza solicitările şi îi voi alege pe finalişti până la data de 1 august. Apoi, vor selecta câştigătorii la data de 15 septembrie, iar câştigătorii vor fi anunţaţi la expoziţia Glasstec în data de 20 septembrie.

[ct_leading]Pentru mai multe detalii, vizitaţi: www.guardiandesignchallenge.com.[/ct_leading]


Despre Guardian Industries Corp.:

[ct_dropcap color=”” style=”square” ]G[/ct_dropcap]uardian este o companie internaţională de producţie, diversificată, cu sediul central la Auburn Hills, Michigan, cu poziţii de lider în domeniul sticlei float şi a produselor fabricate din sticlă, pentru aplicaţii comerciale, rezidenţiale şi de transport; finisaje pentru industria automobilelor; şi distribuţia produselor de construcţie. Prin intermediul centrelor sale de cercetare şi de dezvoltare (Centrul de Ştiinţe şi Tehnologie pentru sticlă şi Centrul Avansat de Dezvoltare pentru industria auto), compania Guardian se află în linia întâi a inovării. Grupul său de finisaje din industria automobilelor, SRG Global, este unul dintre cei mai mari producători de finisaje avansate, cu valoare ridicată pe materiale plastice. Compania Guardian, sucursalele şi filialele acesteia au un număr de 17.000 de angajaţi în America de Nord, Europa, America de Sud, Africa, Orientul Mijlociu şi Asia. Vizitaţi www.guardian.com.

Cele mai citite

Platforma Hyperflash a fost creată în anul 2010 ca urmare a implementării proiectului european JOBS – Jurnalismul Ocupație în Beneficiul Societății – POSDRU 60881.

Copyright © 2010 Hyperflash.ro | 2021

To Top