Joi, 23 noiembrie, începând cu ora 16.00, Universitatea Hyperion din București va fi din nou gazda Atelierului Digital de la Google.
“Cum să realizezi o strategie pentru Social Media”, “Elementele de bază ale unui website și optimizarea lui”, “Cum setezi o campanie Google AdWords” sunt teme ce vor fi dezbătute în cadrul evenimentului alături de Sorin Sfetcu – Deputy Managing Director @ iProspect.
Atelierul Digital Google face parte din inițiativa europeană Growth Engine, prin care Google își propune să ajute tinerii să își dezvolte afacerea, cariera sau pur și simplu încrederea în forțele proprii
Anul trecut, pe 3 noiembrie, a avut loc prima întâlnire a studenților Universității Hyperion cu Atelierul Digital de la Google. Atunci, a fost prezentă în mijlocul studenților Elena Dobre – strategist în marketing online, trainer Certificat Google Adwords și Senior Trainer la Institutul de Marketing din București.
“La edițiile anterioare, sala a fost neîncăpătoare. Foarte mulți studenți au venit să participe la Atelierul Digital de la Google, să își dezvolte cunoștințele. Universitatea Hyperion vine și de această dată în întâmpinarea studenților, organizând a III-a ediție a acestui eveniment, ce are în prim plan social-media, punându-se un accent tot mai mare în diverse companii pe acest segment,“ a declarat pentru hyperflash.ro Marius Marin, reprezentantul Biroului de Presă al Universității Hyperion.
Atelierul Google este un proiect Leaders, susținut de Universitatea Hyperion, HyperFlash.ro și HypTV.
Text: Cristian Tănase
Foto: Universitatea Hyperion
