Entertainment

Old Navy militează pentru un Crăciun informal

Ultima reclamă de la Old Navy vorbește despre alegerea unei vestimentații pentru sărbătorile de iarnă şi despre faptul că ar trebui să avem o atitudine informală în această perioadă.

Cu Fred Armisen și Carrie Browstein în rolurile principale, spotul produs de Chandelier Creative USA începe cu o cină „nu prea” tradițională de Crăciun și continuă cu o discuție despre moda sărbătorilor de iarnă.

Spre deosebire de ceilalți invitați, Carrie și Fred au un stil vestimentar închis din punct de vedere cromatic – nuanțe de negru, verde și maro. Cei doi sunt îmbrăcați pentru o zi la serviciu, respectiv o ieșire în parc cu prietenii, cum spune și personajul feminin: „They look colorful and festive. We look like furniture”. Fred looks like a piece of wood and Carrie has a broche that looks like a spaceship.

După două scurte dialoguri imaginare, băiatul ia atitudine, intervine și le oferă soluția salvatoare.

Cred că spotul ne trasmite următorul mesaj: Crăciunul, din punct de vedere vestimentar, este o sărbătoare a culorilor. A pulloverelor și căciulilor cu reni, fulgi de nea și motive de Crăciun, a cămășilor cu carouri sau pătrățele, ș.a.m.d.

PS: Aș cumpăra de la ei o cămașă cu pătrate roșii.

 

Cele mai citite

Platforma Hyperflash a fost creată în anul 2010 ca urmare a implementării proiectului european JOBS – Jurnalismul Ocupație în Beneficiul Societății – POSDRU 60881.

Copyright © 2010 Hyperflash.ro | 2021

To Top