Ultima reclamă de la Old Navy vorbește despre alegerea unei vestimentații pentru sărbătorile de iarnă şi despre faptul că ar trebui să avem o atitudine informală în această perioadă.
Cu Fred Armisen și Carrie Browstein în rolurile principale, spotul produs de Chandelier Creative USA începe cu o cină „nu prea” tradițională de Crăciun și continuă cu o discuție despre moda sărbătorilor de iarnă.
Spre deosebire de ceilalți invitați, Carrie și Fred au un stil vestimentar închis din punct de vedere cromatic – nuanțe de negru, verde și maro. Cei doi sunt îmbrăcați pentru o zi la serviciu, respectiv o ieșire în parc cu prietenii, cum spune și personajul feminin: „They look colorful and festive. We look like furniture”. Fred looks like a piece of wood and Carrie has a broche that looks like a spaceship.
După două scurte dialoguri imaginare, băiatul ia atitudine, intervine și le oferă soluția salvatoare.
Cred că spotul ne trasmite următorul mesaj: Crăciunul, din punct de vedere vestimentar, este o sărbătoare a culorilor. A pulloverelor și căciulilor cu reni, fulgi de nea și motive de Crăciun, a cămășilor cu carouri sau pătrățele, ș.a.m.d.
PS: Aș cumpăra de la ei o cămașă cu pătrate roșii.