Românii de la Adobe dezvoltă softuri pentru care, mai apoi, americanii oferă servicii de suport. Adobe Primetime Authentication, dezvoltat exclusiv în campusul din Bucureşti, permite creatorilor să-şi transmită şi să monetizeze conţinutul pe diferite dispozitive, potrivit Business Magazin.
Intr-un documentar pentru Business Magazin, Cris Radu, directorul Adobe Romania, prezinte avantajele Primetime Authentification. În Statele Unite, soluţia de autntificare Primetime Authentication (Pass) are o cotă de piaţă de 98% şi este integrată de canale de televiziune precum CNN, NBC sau ESPN.
Datorită acestui program, utilizatorii pot avea acces la canalul dorit indiferent de dispozitivul folosit. Olimpiada de la Rio a fost transmisa de NBC prin Primetime Authentification, inregistrandu-se peste 300 de milioane de transmiteri live, ceea ce reprezinte o crestere cu 350% fata de olimpiada de la Londra, afirma Cris Radu.
Veniturile companiei din ultimul an, de la 78,5 milioane de lei in 2014 au crescut la 116,3 milioane de lei in 2015.
Autor: Andrei Vlad Duca
